Rolig och dålig nyhet!

Hej jag har 1 rolig och 1 tråkig nyhet. Vilken ska vi börja med..... vi tar dom roliga först.. det roliga är att jag ska på besök på min praktikplats på måndag. Äntligen får göra nått på dagarna. Ska testa i 3 veckor till.å börja med och så ska jag jobba 3 timmar i taget sen kanske jag får förlängt. 

Och den tråkiga nyheten är eller tråkig och tråkig både och kan man säga. 
Psykologen ringde mig i dag för jag hade ringrt henne i går för att be om ett möte, så jag kunde få prata lite för depressionerna/ ångesten blir allt värre och värre för varje dag. Så jag tog mig i kragen och ringde psykologen för att öppna mig. Men hon hade inte tid! För hon skulle på föräldaledighet :/. Så hon skulle fixa så jag fick prata med en på psykiatrin i stället. Hoppas dom hör av sig snart. Orkar inte må så här dåligt helatiden. Försöker vara glad helatiden men det går inte! SNÄLLA HJÄLP MIG!!!! :"( :'( :'(  

Kommentera inlägget här :