Lördag!!

I dag har det varit en upp och ner dag. humöret har svajat från bra till skit! Tankar och känslor har svajat rätt mycket. Orkar liksom inte leva så här, vill kunna må bra och vara glad.
Det är man måste sätta på fake leendet för att inte visa att man är ledsen/deprimerad. jobbigt men vad ska man göra? :(

men en sak mår jag väldigt bra över och det är mina underbara vänner/familj som finns för mig. Utan er så hade jag nog inte vart den jag är i dag, Undrar vad jag hade varit i stället? :/
Blir lite tårögd när jag tänker på hur mycket kärlek jag får av er. men jag vet inte hur jag ska kunna ge tillbaka lika mycket kärlek som jag får av er. Jag är så CP glad av att ha er i mitt liv! <3.

Hoppas ni aldrig försvinner från mig! hoppas ni alltid finns i mitt liv <3.

Kram! :*

Kommentera inlägget här :