Just i dag mår jag bra!

Halloj
Här kommer ett litet natt inlägg. 
Jo jag vill bara säg att idag har jag haft ett leende på läpparna men det kan fort förändras. Ångesten är kvar åh jag hoppas dom ringer snart så jag får hjälp mot detta. 

Sen har jag hängt med Petra och sanna.
vi har kollat på semifinal 1 av ESC 2015. Det var inte alls några bra låtar eller jo 3 st var bra men resten vara Skit  😒. Sen på torsdag så är det semifinal 2 och då tävlar sverige och måns med låter heros. Heja heja sverige 💙💛💙💛.

Nej ska krypa ner i sängen och sova lite. Ska i väg i morgon till soc sen till gymmet ett tag. Måste komma i form igen. Har varit borta förlänger på gymmet nu så måste komma i gång i gen 💪. Från och med nu ska jag gymma varje dag förutom på helger. Sommaren är snart här och jag vill se bra ut i bikinin och allt annat för pappa har get mig en morot som jag vill klara. Får handla kläder/saker som jag vill ha för 3000 kr och den moroten vill jag F*******N klara! Men om jag får hjälp mot min ångest så kommer jag klara detta ännu bättre. Hoppas dom ringer snart! 

Godnatt kram <3 <3


Kommentera inlägget här :