känslor!

Att leva i en svart klump av oro är inte kul!
Jag lever just nu i en svank där jag känner mig totalt ovärd! Att jag förstör för andra och att jag bestämmer!  Att gå runt och bära på det här 24/7 är så otroligt jobbigt :(. Man försöker att inte bry sig men det går liksom inte, inte just nu. Tårarna är på väg att komma men jag drar alltid tillbaka tårarna, vill inte att folk ska se att jag mår dåligt i denna svanken som jag har just nu! 

Men jag försöker vara glad och försökar att göra andra glad. Ibland går det men ibland inte.  Idag fick jag totalt panik!!!! Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bara grät grät grät grät.  Så petra fick komma och vara här en tag för att lugna ner mig. 

Utan dig petra så skulle jag gå in i väggen och vara helt förstörd! Är otroligt tacksam över att du finns i mitt liv!  Och jag vet inte hur du orkar stå ut med mig ibland. Du borde få priset för världens bästa vän❤

Jag kommer ha svårt att lita på visa människor nu mera! 

Godnatt!☆


Kommentera inlägget här :