Godnatt

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova lite. 
blir en kort inlägg i kväll. 

Petra har varit här tidigare i dag. Vi spelade wii som vanligt och pratade lite.  hon måste vara världens bästa vän! Hon finns alltid för en när man behöver nån att prata med eller bara vill hänga med. Du borde få pris för världens bästa vän! :)
Vet inte vad jag skulle göra utan dig gumman! ❤
Du ska veta att jag finns för dig i alla lägen. 
Jag kanske inte är den bästa på att prata men jag lyssnar alltid, det som du berättar stannar mellan oss! Love you sis.  Good bless you! ❤

Godnatt på er <3

Kommentarer :

#1: petra kungen

aaw ,love u sis! du vet att ja alltid ställer upp för dig ,oavsett va de krävs många gånger! my sunshine <3

Svar: Tack så mycket! betyder oerhört mycket ❤
Kissmus

skriven

Kommentera inlägget här :